Koraki za učinkovito predstavitev podjetja
Izdelava spletnih strani predstavlja enega ključnih korakov pri predstavitvi našega podjetja. Vendar ob velikem širjenju internetnih mest danes ni več dovolj zgolj nekaj postaviti in prepustiti vsebine zobu časa, temveč moramo zanje nenehno skrbeti in jih posodabljati, obenem pa tudi spremljati nove trende. Tukaj nastopi SEO optimizacija, ki v grobem pravzaprav pomeni ravno to – prilagajati našo stran tako, da jo bodo našli iskalniki in s tem tudi naše potencialne stranke, posledično pa povečati prodajo. Pri slednjem se je najbolj priporočljivo povezati s katero izmed marketinških agencij, ki nam bo pomagala pri vseh stopnjah tega področja. Marsikje pa združujejo tudi oboje, kot na primer v podjetju Dominatus, zato lahko na enem mestu najdemo vse storitve, ki jih potrebujemo za uspešen zagon svoje dejavnosti.
Premišljena izdelava spletnih strani
Izdelava spletnih strani je lahko dokaj kompleksen proces, saj moramo domisliti precej faz. Vselej moramo najprej izhajati iz tega, kako bodo našo predstavitev dojemali naši bodoči kupci ali odjemalci storitev, zato velja pri tem upoštevati nekaj zakonitosti:
- Na prvem mestu je preglednost in preprosta dostopnost ter tudi vizualna privlačnost.
- Razmislimo, kaj so naše prednosti in slabosti v primerjavi s konkurenco, ter jih poskušajmo obrniti sebi v prid, da bomo lahko pripravili uporabnikom prijazen rezultat.
- Razdelajmo postavitev posameznih elementov in funkcionalnosti, kot so trgovina, novice, blog, kontaktni podatki, podatki o nas ter našem delu, pravne informacije itd.
- Predvideti moramo tudi to, da izdelava spletnih strani lahko traja več tednov ali celo mesecev, odvisno od kompleksnosti ter obsega dela, zato moramo pravočasno načrtovati, kdaj bo lahko v naši uporabi.
Vse to ter vrsta drugih manjših pravil nas čaka pri načrtovanju. V sodelovanju z grafičnim oblikovalcem bomo morali določiti celostno grafično podobo, zato pretehtajmo različne ideje, katere barve in oblike odražajo ter poosebljajo našo dejavnost oziroma vrednote. Oblikovalec bo glede na trenutne trende in upoštevaje naše želje pripravil osnutek, ki ga temeljito preverimo, če ustreza temu, kar smo si zamislili, saj moramo biti s končnim izdelkom najprej zadovoljni mi. Programer se bo nato lotil tehnične plati glede na smernice oblikovalca, pripravljenih pa moramo imeti tudi že vsaj nekaj tekstov, da lahko preizkusimo izgled.
Skozi pogled potencialne stranke
Tako v grafičnem kot tehničnem smislu imejmo vselej v mislih to, kako bo celoto razumel zunanji opazovalec oziroma obiskovalec. Pomagamo si lahko tako, da:
- pregledamo, kako delujejo druga uspešna spletišča,
- katera so nam atraktivna,
- in tudi kateri elementi so nam moteči drugod in bi pri sebi to izpeljali drugače.
Na primer naše izhodišče je lahko premislek, ali nas velika količina pojavnih oken, prezahteven dizajn ali prepočasno nalaganje drugje odvrnejo od nadaljnjega pregleda vsebin ali nakupa. Pregled referenc pa nam olajša krčenje seznama zamisli, da poskusimo zastaviti vse čim manj zapleteno.
SEO optimizacija kot nujna dopolnitev
Izdelava spletnih strani je, kot nakazano na začetku, šele ena prvih stopenj v naši podjetniški zgodbi. Sledi pa ji SEO optimizacija ali po angleško Search Engine Optimization, ki se nanaša na to, kako visoko naše spletno mesto kotira v Google iskalnikih. Vsi namreč v iskalnike vnašamo različne pojme, besede in vprašanja, da prispemo na ustrezno lokacijo, to pa se vse beleži kot ključne besede. In ravno nanje bomo morali preusmeriti svoj fokus, da bomo obiskovalce pripeljali tudi k sebi. Ključne besede lahko najdemo preko različnih brezplačnih in plačljivih orodij, kot so npr. Semrush ali Ahrefs ter številni drugi, ter jih nujno vključimo v svoje glavne elemente oziroma tekste. Pri tem moramo seveda tudi izbrati tiste prave, ki so povezane z našimi produkti, saj z izbiro napačnih ne bomo dosegli želenega učinka.
S kakovostnimi vsebinami do prave pozicije
Teksti naj bodo vselej kakovostni, zanimivi ter berljivi, saj s tem nekoga dlje zadržimo, to pa evidentira in nagrajuje tudi Google z našo višjo pozicijo. Že pregled prvih zadetkov na njem na teme, o katerih bomo pisali, nam lahko razkrije, v katero smer moramo zapeljati tekst oziroma kako nadgraditi obstoječe prispevke s svojim. Nikoli ne kopirajmo oziroma ostanimo originalni ter poiščimo svoj slog pisanja, ki bo nagovarjal naše izbrane ciljne publike. Pomembne so tudi fotografije, ki obogatijo naše pisanje, čim bolj pa naj se ujemajo s celostno grafično podobo in ustrezajo internetnim principom.
SEO optimizacija s tremi glavnimi stebri
SEO optimizacija se sicer deli na tehnično, on-site ter off-site področje, pri čemer se on-site nanaša na ravnokar opisani vsebinski vidik, off-site pa vključuje kvalitetne zunanje povezave, ki denimo nastajajo v sodelovanju z influenserji ter njihovimi spletišči ter omrežji. SEO optimizacija v tehničnem smislu pomeni ustrezne preusmeritve, odpravljanje napak, prilagojenost mobilnim napravam ipd., kar uredimo s pomočjo programerja, namestimo pa lahko tudi Google Search Console, ki nas med drugim obvešča o morebitnih napakah. Ker gre za dolgoročne procese, lahko vse naštete korake prepustimo tudi strokovni marketinški ekipi, kot jo ima recimo podjetje Dominatus, kjer sta tako izdelava spletnih strani kot tudi SEO optimizacija izpeljani v sosledju, naša podjetniška pot pa ima takojšnjo pravo usmeritev.